Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

 

Pošta Partner Žlunice

Žlunice 138, PSČ  507 34

tel. 491 421 999

Pošta Partner

 ZMĚNA HODIN PRO VEŘEJNOST v termínu 15.10.2018 - 19.10.2018

od 6:30 - 9:30

zajištění poštovních služeb za uzavřenou provozovnu přebírá pošta Jičín!!

-----------------------------

Běžná provozní doba

Pondělí    7-9.30 hod    13.30-15.30 hod

     Úterý     7-9.30 hod

    Středa    7-9.30 hod    13.30-15 hod

    Čtvrtek  7-9 hod    

    Pátek     7-9 hod   

 

 

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Příjem žádostí a podání

Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v  úředních hodinách.

 

 

Příjem a vyřízení odvolání
 
Způsob odvolání a jeho obsah:
  • odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu, 
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a  bydliště žadatele. 
O odvolání rozhoduje:
  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce, 
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a  napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o  poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
 
 
Lhůty pro vyřízení žádosti
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o  prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7  dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
 
 

Kontakty na úřad obce, včetně úředních hodin naleznete zde...